18.10.2013

Little things make me happy

Nyt vähän muuta asiaa kun pelkkiä sairastamisjuttuja. Oon saanut muutamia ihania juttuja tässä lähiaikoina ja ajattelin nyt esitellä niitä, kun ei muutakaan materiaalia ole :)

Kävin pari päivää sitten töissä kun piti hoitaa "paperihommia". Ja voi kuinka ihanaa oli nähdä kaikkia huippuja työkavereita. Puss, teille jotka tätä luette! Toisaalta tuntui että en olisi ollut töissä kuukausiin, oon takuulla unohtanut kaikki asiat. Ja toisaalta tuntuu että mitään ei oo tapahtunut sen jälkeen kun oon viimeksi töissä ollut.. Mutta eipä tarvitse vielä murehtia töitä koska pari viikkoa AINAKIN on vielä sairaslomaa. Silti kun se päivä koittaa, niin meen hymyillen töihin, niin paljon tykkään mun työstä, niistä ihmisistä siellä jne! Sitä ennen vaan pitää parantua 110%:sesti, nyt keskityn siihen!

Mutta siis kuitenkin, nämä naiset yllätti mut ja oli hommannut mulle pienen muiston. Tommoinen ihan mun näköinen purnukka jossa oli tuikkuja ja suklaata. Suklaat on tässä kohtaa päätynyt jo parempiin suihin. 



Sain myös pienen tuliaisen Espanjasta. Tommoinen tosi ihana helmikäsikoru. Toi siis kieputetaan ranteeseen ja kiinnitetään tollaisella napilla. En saanut mitenkään hyvää kuvaa ranteessa mutta ehkä tosta voi jotenkin saada suuntaa. Tääkin on ihan mun tyylinen ja sopii yhteen toiseen uuteen juttuun...

Niin, yhden pidempään mietinnässä olleen jutun oon kotiuttanut. Instagramissa mua seuraavat (mut löytää sieltä nimellä minni4) onkin jo nähneet tämän. Mutta siis olen jo jonkin aikaa miettinyt että haluan hankkia jonkun pienen "muiston". Muiston tästä matkasta minkä oon kulkenut leikkaukseen asti. Toki matka jatkuu edelleen, mutta leikkaus oli kuitenkin aika iso etappi tässä asiassa. Se muistuttaa mua tavallaan siitäkin että luotin mun omaan vaistooni. Tiesin että jotain on vialla ja en epäröinyt leikkaukseen menoa vaikka kukaan ei oikeastaan etukäteen voinut luvata siitä olevan apua. Luotin vaistooni enkä tyytynyt lopulta enää ainaiseen odottamiseen ja uusiin "kokeiluihin". 

Nojoo, mennään asiaan! Eräs päivä kävin ystäväni kanssa lounaalla ja sen jälkeen Emmi ehdotti että käytäis äkkiä Cottonilla (pieni ihana liike jossa myydään mm. Michael Korsia, Tory Burchia ja Marc by Marc Jacobsia...). Mä en ollut ikinä ennen astunut jalallani tohon liikkeeseen, empä tiedä miksi. Olin hyvin varma että vaan ihastelen juttuja mutta poistuisin tyhjin käsin. No, toisin kävi. Löysin ihanan sormuksen jota olinkin ihastellut jo netissä. Ja sitten en voinut enää poistua liikkeestä ilman sitä. Päätin että se on nyt tämä, ainakin toistaiseksi ;) Tykkään tästä niin paljon. Hassua etten oo moneen vuoteen käyttänyt sormuksia, mutta tätä tiedän käyttäväni. Voi olla että sormus saa sisaruksia, samaa sarjaa löytyisi myös korvakorut ja käsikoru (synttärit ja joulu on ovella!)


Tulipas materiaalinen teksti, hah. Mutta ehkä se vähän tasapainottaa näitä mun viime aikaisia syvällisiä juttuja... Mutta mitä sanotte näistä? Ja onko jollain kokemusta Marc Jacobsin koruista ja niiden laadusta? Kuulisin mielelläni kokemuksia :)

2 kommenttia:

Marjaana kirjoitti...

Ootpa nätti! Ja ihana blogi sulla :) Liityin sun lukijaks, liitythän säkin mun :)

Minni kirjoitti...

Kiitos, kiva jos liityit lukijaksi :)