3.5.2013

sick

Oon siis ollut tässä joitakin viikkoja sairaslomalla, koska mulla on ollut niin kova päänsärky etten oon pystynyt käymään töissä. Tää jatkuva päänsärky on ollu mun riesanani nyt viime vuoden maaliskuusta asti. Kuukaudessa särkypäiviä on ollut noin 15-25 päivää. Nyt pääsiäisestä asti mun päätä on särkenyt lähes yhtäjaksoisesti ja särky pahenee rasituksessa.

Särkyä on hoidettu migreeninä, mutta on ihmetelty miksei MITKÄÄN lääkkeet auta kipuun, eikä mulla oo muutenkaan mitään tavallisia migreenin piirteitä. Viime kuussa särky oli pari kertaa niin kovaa että jouduin Acutaan tiputukseen.






Ja sitten pitkän taistelun jälkeen lääkärit suostu siihen että mun pää magneettikuvataan ja sieltähän löyty että mun pikkuaivot on pikkusen tollaset terävät ja ne työntyy tonne selkäydinkanavaan (?) Oireyhtymän nimi on Chiari, mutta tällä hetkellä lääkärit ei osaa sanoa voiko se aiheuttaa mun päänsärkyjä?


Viisi viikkoa oon maannut vaan kotona ja katsellut kaikenmaailman hömppää jne, kaipaan niin normaalia, kivutonta elämää. Haluaisin käydä töissä ja jaksaa nähdä ystäviä, urheilla. Kyllä sitä ihminen saa olla kiitollinen pienistä asioista, niitä vaan harvoin tulee arvostettua tarpeeksi ennen kuin jotain jotenkin menettää.


Ei kommentteja: