19.5.2013

kuulumisia

Heippa! Viikko vierähti töissä ja vaikka oon ollut tosi väsynyt työpäivien jälkeen niin on ollut kiva olla pitkästä aikaa olla töissä. Olo ei edelleenkään oo paras mahdollinen mutta kun on niin mahtava työporukka niin kyllä sen kestää :)


Töiden jälkeen tosiaan en oo paljon mitään jaksanut tehdä. Nää kuvat oon ottanut kun kävin iltalenkillä ja menin mun yhden lemppari-sisustusliikkeen ohi :) Tuolla on aivan ihania juttuja, suurin osa vaan ikävä kyllä lompakolle hieman kalliita!


Yhtenä päivänä koitin jopa yli kuukauden tauon jälkeen käydä kevyesti salilla ja hot venyttelyssä! No ei siinä mitään, mutta kun liikunnasta pitäis tulla hyvä olo? Ja mulla tulee tuplasti huonompi olo kun mitä on ennen kun meen sinne salille :( Tyhmää! 


Kävin tosiaan keskiviikkona lääkärissä (Turussa asti) koska siellä oli tähän Chiariin enemmän "perehtynyt" lääkäri. No, hän oli ehdottomasti sitä mieltä että kaikki mun oireet sopii Chiariin ja kerta migreenilääkkeet/estolääkkeet ei auta niin ei se sillon sitä voi olla. Ja kun magneettikuvassa näkyy kuitenkin se pikkuaivojen valuma. Joten hän oli sitä mieltä että leikkaus helpottaisi mun oloa ja teki musta lähetteen Taysin neurokirugian ylilääkärille. Katsotaan mitä mieltä hän on leikkauksesta..



Viikonloppu menikin rauhallisissa merkeissä. Peliä ja euroviisuja katsellen, erään rakkaan sukulaisen muistotilaisuudessa ja tämän päivän suunnitelmat on vielä vähän auki. Haluaisin mennä käymään muotikirppiksellä jos saisin jonkun mun seuraksi :)




Ps. Haluan tollasen kellon mikä tossa ylhäällä olevassa kuvassa!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ompa ihanannäköinen tuo sisustusmyymälä! oon niin heikkona kaikkiin tälläsiin! :D

Minni kirjoitti...

Miramekko: Eikö ookkin! "Onneks" tuolla on aika kallista, koska muuten tulis käytyä useammin ihan sisällä asti eikä vaan ihailemassa ikkunoita :D