3.1.2016

VUOSI 2015

Hyvää uutta vuotta kaikille! Blogeissa on paljon näkynyt näitä vuosi 2015 - katsauksia, joten päätin tehdä omanlaisen versioni. Mulla tosiaan hajosi ulkoinen kovalevy jossa oli kuvia seitsemältä vuodelta. Kaikki muut kuvat onnistuin saamaan vielä vanhan läppärin uumenista, mutta puolet vuoden 2015 kuvista jäi saamatta koska ne olin laittanut suoraan kovalevylle. Harmittaa koska siellä meni paljon ihania, tärkeitä kuvia. Mutta onneksi huipusta vuodesta on mielessä kaikki ihanat muistot!



VUOSI 2015

Ihmissuhteet:


Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana?

- Olen saanut

Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt?

-  Oon! Käynyt mm. ruisrockissa ja New yorkissa. Oon tehnyt myös sivutyönä kirjanpitoa joka on ollut ihan uutta mulle

Oletko seurustellut tämän vuoden aikana?

- Olen

Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta?

- Kesä oli ihana vaikka kelit ei ollutkaan erikoiset. Kaikki keikat/festarit, viikonloppureissu Helsinkiin, juhannus, Tukholman reissu. Myös NYC ja synttäreiden juhlinta tyttöjen kanssa jäi mieleen


Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana?

- En nyt mitenkään riitaantunut mutta etääntynyt




Minä:


Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana?

- Oon saanut ainakin itsevarmuutta lisää

Oletko lihonut?

- En

Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana?

- En ole

Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana?

- En ole

Kuka oli paras uusi tuttavuus?

- Poikaystävän kautta oon saanut uusia kavereita ja tuttuja - vastaan ne :)






Piditkö uudenvuodenlupauksesi?

- En oo tietoisesti luvannut mitään, mutta muistan miettineeni että haluan panostaa hyvinvointiini. Oon kiinnittänyt enemmän huomiota esim syömiseen kun aiemmin ja se on tuonut lisää hyvää oloa. Joten kyllä pidin "lupaukseni"

Synnyttikö kukaan läheisesi?

- Vuoden viimeisenä päivänä ystäväni sai lapsen :)

Kuoliko kukaan läheisesi?

- Ei

Missä maissa kävit?

- Ruotsissa, Virossa, Amerikassa




Mitä haluaisit vuodelta 2016 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2015?
- Ehkä opiskelupaikan?

Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2015?
- 9.2 ainakin, sillon alettiin virallisesti seurustelemaan poikaystävän kanssa

Vuoden suurin saavutuksesi?

- Se että oon voinut aika hyvin chiarin kanssa ja jättänyt esim säännöllisen lääkityksen pois!

Kärsitkö vammoista?

- No en mistään akuuteista. Pää nyt aina kiukuttelee ja alkuvuodesta mulla oli ehkä mykoplasma :D

Mikä oli paras asia, jonka ostit?

- Puhelin varmaan. Ja pari laukkua. Ja joululahjat!

Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?

- Ruokaan ja asumiseen




Poikaystävän antamat synttäripaketit ja kortti - mielikuvitusta ainakin löytyy :D


Mistä innostuit eniten?

- Uudesta kodista ja sen sisustamisesta

Vuoden 2015 ihmiset:

- Poikaystävä. Äiti. Kaverit ja työkaverit

Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi?

- Ehdottomasti onnellisempi

Lihavampi vai laihempi?

- Ehkä hieman laihempi

Rikkaampi vai köyhempi?
- Rikkaampi





Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän?
- Urheillut, vaikka sitäkin oon tehnyt paljon enemmän kun vaikka vuosi aiemmin. Myös kotona olis voinut vaan rauhoittua enemmän

 ...entä vähemmän?
- Varmaan tunkea kalenteria täyteen ja syödä herkkuja :D

 Miten aiot viettää joulun?

- Vietin aattoa mun tädin luona äidin suvun kanssa ja poikaystävän vanhemmilla. Tapaninpäivänä käytiin vielä poikaystävän mummulassa ja mun isän ja hänen vaimonsa luona

 Rakastuitko vuonna 2015?

- Kyllä

 Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit?

- Pako, gossipgirl, salkkarit, temptation island ja paratiisihotelli :D





 Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan?

- En usko että varsinaisesti vihaan ketään ylipäätään. Eli en

Mikä oli paras lukemasi kirja?

- Hyvän elämän anatomia

 ...entä musiikillinen löytö?

- Spotifyn mukaan Johanna Kurkela ja Ellie Goulding oli kuunnelluimmat

Mitä halusit ja sait?

- Ainakin yhteisen kodin poikaystävän kanssa ja jatkaa samassa työpaikassa

 Mitä halusit, muttet saanut?

- Hmm. Korjattua mun rikki mennyttä ulkoista kovalevyä jossa oli valokuvia - onneksi en menettänyt kun puolet vuoden 2015 kuvista siinä

Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi?

- Inside out

Mitä teit syntymäpäivänäsi?

- Olin töissä, kahviteltiin sukulaisten kanssa ja illalla käytiin leffassa poikaystävän kanssa

Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi?
-  Poikaystävä, äiti ja ystävät 
 

2 kommenttia:

☆Saga☆ kirjoitti...

Tosi hauska tiivistelmäpostaus vuodestasi! :)

Minni kirjoitti...

Kiitos Saga:)