20.7.2014

Me eletään tää kesä kerran vaan




Reilun viikon vanha asu, oltiin menossa mökille saunomaan, uimaan ja syömään. Oon varmaan joskus maininnutkin, että musta kesässä yks parhaista asioista on uiminen! Uisin joka päivä jos vaan olis mahdollisuus. Ja uimaseuraa!

Tosiaan viime perjantaista tiistaihin olin Ruovedellä töissä. Siellä oli paikallinen kesätapahtuma (?) ja olin siellä ravintolalaivassa töissä. Ihan erilaista hommaa kun mitä normaalisti teen, mutta mulla oli huippukivaa! Nautin tosi paljon asiakaspalvelusta ja oli niin mukavaa saada asiakkailta hyvää palautetta. Mun kaveri Kaisa laittoi vielä jälkeenpäin viestiä, että mua edelleenkin työkaverit ja asiakkaat kehua. Jäi niin hyvä fiilis :) Tosiaan sen jälkeen oon ollut hyvin väsynyt, muutaman tunnin yöunet ei oo mun juttu! 

Mitään ihmeellistä ei oo tapahtunut tän viikon aikana. Oon yrittänyt nauttia täysillä tästä kesästä, koska kaksi viikkoa on lomaa enää jäljellä. Oon käynyt ulkona syömässä varmaan päivittäin, laitattanut ihanat ripset, käynyt leffassa ja viettänyt huiput Tammerfestit!


Ei kommentteja: