26.12.2013

Jouluna

Nyt ajattelin tulla kertomaan hieman mun joulun vietosta, joka kyllä jatkuu ihan pian kun lähden vierailemaan mun isän luona ja sitten tavataankin mun enon perhettä isommalla porukalla. Tätä joulua on vietettykin monessa osoitteessa mutta se ei oo kun kiva juttu, eipähän ainakaan tuu jämähdettyä yhteen paikkaan ;D

Tosiaan aattoaamulla lähdin mun tädin perheen luokse mun veljen ja äidin kanssa. Syötiin riisipuuroa, leivottiin joulutorttuja, pelattiin pelejä (läiskis on ihan huippu) ja oli kyllä niiiin hauskaa! Sitten syötiin jouluruokaa ja availtiin lahjoja. Tässä alapuolella on siellä olevasta kuusesta ja lahjoista kuva, huh kuinka paljon noita paketteja olikaan! Ja ihania lahjoja sainkin :)




Sain myös tällaisen kivan Longchampin pussukan joululahjaksi! Tää on tosi kätevä. Kun laittaa laukkuun tän ja tänne vaan ne tarpeellisimmat (kännykkä, rahat, avaimet) niin ei tarvi esimerkiksi kauppaan mennessä raahata tota kauheen isoa kassia mukanaan kun ottaa vaan ton pussukan mukaan :)


Ei kommentteja: