9.11.2013

New home

Niinkuin oon aiemmin maininnutkin niin asunto vaihtui tossa lokakuun alusta. Mä olin ensin vanhan asunnon jättämisestä haikein mielin. Mutta kun leikkauksen jälkeen saavuin vanhaan kotiin, jossa ei ollut enää kun pahvilaatikoita - niin se ei tuntunut enää yhtään kodilta? Ja siinä kohtaa se ei tuntunut enää yhtää surulliselta. Vaan siltä että uusi vaihe on edessä ja aika aluttaa uuden asunnon kanssa "alusta". Toisaalta olin hyvin innoissanikin tästä :)




Ekoina päivinä täällä kotona oli jotenkin tosi avuton olo. Tarvitsin kaikkeen niin paljon apua ja toiseksi - melkein kaikki tavarat oli pahvilaatikoissa. En tiennyt mitä oli missäkin laatikossa saati että olisin saanut laatikosta itse jotain :D Joten mä vaan makasin yksin täällä ja söin mandariinejä kun muuhun en kyennyt, haha. Aika paljon vietin tossa kohtaa aikaa mun äidillä/isovanhemmilla koska olin niin kipeä ja mulla oli jotenkin semmoinen olo että en "osaa olla yksin". Mutta kun olo alkoi parantua niin muutamana päivänä äiti tuli tänne järjestelemään tavaroita kun makasin sohvalla ja neuvoin mitä laitetaan mihinkin :D Kun omat tutut tavarat alkoi olla paikoillaan niin johan alkoi tuntua kodilta! :)




Tähän asuntoon ei tarvinnut hankkia paljoakaan mitään muuton yhteydessä. Kaikki vanhat huonekalut sopi tänne hyvin, pari pientä hyllyä ja tämän ihanan eteisen maton oon kuitenkin ostanut!




Tässä nyt muutamia todella huonoja kuvia kodista ja yksityiskohdista. Kun saan otettua kunnon kameralla päivänvalossa kuvia niin päivitän tänne blogiin! On vaan jotenkin totuttelemista kun edellisessä asunnossa oli lattiasta-kattoon olevat isot ikkunat. Lamppuja ei tarvinnut kun vasta kun tuli oikeasti pimeä. Täällä taas saa olla valot päällä heti aamusta = kuvistakin tulee huonoja keinovalossa, blaa!

Tulipas tylsä postaus, oma elämä kun on tällä hetkellä hyvinkin yksinkertaista (oonkohan sanonut tän kuinka monesti?) :D  Nyt taidan mennä sohvalle lepäilemään kun olo alkaa olla sen mukainen taas. Kivaa viikonloppua kaikille!



6 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Voi miten ihanan näköistä! :)

Minni kirjoitti...

Kiitos:) vielä vähän kesken mutta pikkuhiljaa alkaa näyttää mustakin hyvältä!

Emilia Aleksandra kirjoitti...

Ihana koti! Ja niin kauniita yksityiskohtia♥

Minni kirjoitti...

Voi kiitos taas Emilia! :D koitan saada taas vähän enemmän näitä kotijuttuja tännekin :)

Sini kirjoitti...

ihanan näköinen koti sulla!! :)
Pret-a-Porter-Sini

Minni kirjoitti...

Kiitos paljon!!
:)