4.9.2013

Meikkejä Ebaystä





Heippa! Oonkin aiemmin jo maininnut pari kertaa että oon tilannyt Ebaystä juttuja. Tässä on siis nyt mun ensimmäinen tilaus jonka viimeinen paketti tuli tänään. Kokonaisuudessaan nämä neljä juttua (luomivärit, poskipunat, korostus/varjostusväri ja peiteväripaletti) maksoivat postikulujen kanssa 25 euroa. Ja ne kaikki saapui mulle 1-4 viikkoa tilaamisen jälkeen. Kaikki muut saapui ihan ehjinä, paitsi luomiväripaletista oli pari väriä vähän ottanut osumaa ja murentuneet. Mutta oon kuullut että jos tilattu tuote rikkoontuu postittaessa, niin lähettämällä kuvan siitä myyjälle, hänen pitäisi postittaa uusi ehjä tuote?

Ja sitten minkä laatuisia nämä meikit on? No ei tietenkään mitään huippulaatua. Mutta itse oon aika amatöörimäinen meikaaja ja kallein yksittäinen meikkini on maksanut varmaan 18 euroa. Joten pääosin meikkaan maybelline/h&m/lumene/wet and wild - tyylisillä tuotteilla. Ja mun tarpeisiin nää kaikki tilatut jutut on oikeen hyvät! Luomiväriä ja poskipunaa sutiessa tuotetta saa lisätä muutaman kerroksen jotta pigmenttiä tulee tarpeeksi. Mutta kun väriä on tarpeeksi niin mun kokemuksen mukaan meikit pysyykin hyvin koko päivän! Luomiväri ei esimeriksi paakkuunnu mikä on musta ärsyttävintä.

Korostus/varjostus-palettia mulla ei oo ikinä aiemmin ollutkaan joten en osaa sanoa millaisia niiden pitäisi olla? Mutta tossa on mun mielestä paras pigmentti näistä kaikista. Ensimmäisellä kerralla laitoin vähän liikaa tota ruskeaa (tulos kauheat ruskeat raidat kasvoissa ja pakko pestä kaikki meikit pois :D)
Ja peitevoidepaletti tuli vasta tänään, mutta nopean kokeilun vaikutuksella on tosi hyvä. Varsinkin siksi että saa varmasti sekotettua oikean sävyn koska noita värejä on niin monta!

Mitäs te ootte tilaillu Ebaystä? Jotain kivoja koruja, meikkejä ja asusteita saa linkitellä mulle! 

4 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Kylläpäs sai kikkailla, että pääsin kommentoimaan sulle! Eikös just sun sivuilla oo aikasemminkin ollut ongelmaa tän kommentoinnin suhteen? Sain tän kommentointikentän auki vain painamalla tosta "Lähetä kommentti" linkkiä hiiren oikealla puolella, valitsemalla "avaa uuteen välilehteen" ja näinollen se vasta aukeaa uutena ikkunana.. puff!

Ite just tänään pistin ebaysta tilaukseen farkkupaidan ja armylegginsit! Vähän kattelin sieltä wedge sneakereita.. ja voi olla että eksyn sinne vielä ahneuksissani lisää juttuja tilailemaan.. heh.

Ja aikasemmin oon tilannut ripsi- ja kynsijuttuja. Kynsipaketti tuotiin suoraan ovelle, oikein lähetti soitti ja sopi ajan jollon tuo.. how cool :D

Minni kirjoitti...

Anna: Eikä! Voi eeii :( Mulla on joo ollut sellaista ongelmaa, ainakin mun yks ystävä on sanonut monesti samaa! Mistäköhän se johtuu? Tosi kurjaa, jos ihmiset ei pääse kommentoimaan!!

Oooi, kuullostaa mageelta :) Tee niistä sit postaus ;) Ohhoh, aikamoista ku aattelee että kyseessä on kuitenkin _vaan_ ebay-tilaus :D

Anna kirjoitti...

Ei hajuakaan että mistä se voi johtua, ehkä selaimesta? Mulla on mozilla, nyt koodaan puhelimella ja antaa ihan hyvin kommentoida. Täytyykin koittaa kotona toisella selaimella joku kerta, kuitenkin hassua se ettei tätä ongelmaa oo tullu vastaan muiden blogien kanssa.. hmm.

Täytyy tehdä, kovasti odottelen vaan niiden saapumista! Ja hei se paketti mikä tuotiin ihan kotiovelle niin siinä postarit oli joku naurettavat viis egee ehkä? Ja kiinasta tuli :D

Minni kirjoitti...

Anna: Niin aivan.. Joo ja mulle ei oo vielä kun yks ihminen sun lisäksi sanonut tästä ongelmasta. Pitääkin kysästä mikä selain sillä on!

Haha, eikä :D Uskomatonta palvelua!