3.8.2013

Yksityiskohtia


Nyt muutamia kuvia taas kodinsisustuksen yksityiskohdista. Vaihtelen aika usein tollaisia pieniä koriste-esineitä, kynttilöitä, valokuvia jne. En tykkää että kaikki on yhtä aikaa esillä ja kyllästyy helpommin jos kaikki on aina näkyvissä. Ja sitten on kiva välillä löytää kaapista esineitä jotka on jäänyt unohduksiin ja laittaa ne vuorostaan esille :)
Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkoitan?




Tämän sydämen oon saanut yhdeltä mun hoitolapselta joskus lahjaksi, se on ollut aiemmin  kylppärissä mutta nyt se vaihtoi paikkaa olohuoneen ikkunaan




Ikean tuoksukynttilöitä pidän tällaisessa kastehelmi-kulhossa. Ne tuoksuu ihanalta ja siitä on kätevä aina ottaa kun laittaa kynttilät palamaan!




Tv-tason lasi-kaapissa on mun yksi mun valmistujaiskuva




...ja lisää tuikkuja!




Tää lamppu on ollut mulla kauan! Varmaan 5-6 vuotta. Noista "kristalleista" tulee kauniit kuviot seinille kun se on päällä.





Eteisessä on tuoli jossa mulla on tapana pitää aina käytössä olevaa käsilaukkua :)




Uusi mekko roikkuu mun lempparihengarissa, odottaen käyttöön ottamista :)

4 kommenttia:

Jenna kirjoitti...

kuten sulle just yks päivä sanoin, oon ottanut sulta viimeaikoina ihan sikana vaikutteita sisustusjutuissa :) seuraavaks nappaan käyttöön ton kynttilöiden säilytyksen jossain kätevästi esillä!

Minni kirjoitti...

Jenna: Voi, oon niin otettu tästä! :D <3 nappaa ihmeessä ;)

anna kirjoitti...

voi että, hapsulaukut on kyllä aina niin hienoja! toi on vielä erikoisen värinen :) mistä oot ostanu?

http://fashionbeautymylife.blogspot.fi/

Minni kirjoitti...

anna: niin mustakin! :D Mulla on yksi musta laukku myös. Ton kuvan muokkaus ehkä pikkusen tummentaa tota laukun väriä :) Toi on ostettu H&M:ltä, mutta jo 3,5v sitten :o Mutta on kyllä kestänyt tosi hyvin ahkerassa käytössä!