31.8.2013

Korupuu x 3


Rihanna-reissun kotimatkalla poikettiin Jumboon shoppaileen. Käytiin Glitterissä ja löysin korupuun alennuksesta. Ajattelin vilkaista hintaa, mielessäni kuitenkin se että tuskimpa tommoinen vieläkään halpa on. Oon nähnyt moisia 20-30e hinnallakin (!) ja semmoista summaa mulla ei oo kyllä laittaa tollaiseen esineeseen :D 

No mutta hintalapussa lukikin 2,5e! Huh, otin sitten kaikki neljä viimeistä ja menin kassalle :D Yhden vein yllätyksenä Jennalle kun tiesin että siltä uupuu kaulakoruille säilytyspaikka. 
Loput kolme jäikin mulle käyttöön. Yksi on vähän "hienommille" koruille kuten guesseille, snö of swedeneille jne. Yksi on kultaisille koruille ja yksi lopuille hopeisille rihkamakoruille. Isoimmat ja pisimmät yksilöt jätin laittamatta noihin, musta noi on kauniimman näköiset kun ne ei oo ihan täyteen ahdetut.



Miltä näyttää? :)

7 kommenttia:

Emmi kirjoitti...

Näyttää siistiltä! :) Omat korut kans kaipaisi järjestelyä, ensin pitäisi saada vaan sellaista mihin järjestää :D
Mutta kiva tuuri kävi kun noin halvalla lähti korupuut sulle!!

Anniinamaaria kirjoitti...

Ihanat :D Jos mulla olis paljon koruja, tarvisin tällasen ehdottomasti! Sen lisäks että tuollain on tosi kätevä, noi näyttää kauheen näteille! :--)

Minni kirjoitti...

Emmi: No hyvä jos näyttää siltä :) Ja joo totta, oli kyllä hyvä löytö! toivottavasti säkin vielä keksit jonkun ratkaisun tähän koruongelmaan :D

Anniinamaaria: Voi kiitos, mulla on kyllä aika paljon noita kaulakoruja kun ne on mun lempiasusteita :) Ja nimenomaan, tässä yhdistyy vähän niinkun huvi ja hyöty :D

Reetta kirjoitti...

Tosi hieno tuo ja aika edullisella hinnalla vielä! Kauniita korujakin sulla näyttää olevan :)

Minni kirjoitti...

Reetta: Voi kiitos kivasta kommentista :)

Chenille kirjoitti...

Ihania nää korupuut!

Minni kirjoitti...

Chenille: Kiitti, niin mustakin :)