17.8.2013

Ei mitään asiaa


Pari viikkoa sitten eksyin kunnolla Ebayn ihmeelliseen maailmaan. Ja se oli menoa sitten. Tilasin neljä juttua:  luomiväripaletin, poskipunapaletin, korostusväripaletin ja peitevoidepaletin. Ja kaikki maksoi postikuluineen 25 euroa. 

Luomiväripaletti saapui jo ja napsin siitä muutaman kuvan. Siinä on 88 ihanaa, "maanläheistä" sävyä. Ja kun oon nyt testaillut noita niin ihan hyvältä vaikuttaa. Luomiväriä saa sutia vähän normaalia enemmän mutta värit on pysynyt mulla koko päivän hyvänä!








Hehehee, sitten btw perjantain kohellukseen. Olin ajamassa meidän parkkihalliin ja siinä hallin edessä on sellaisia betoniporsaita. Ajoin ihan normaalilla mututuntumalla ja sit huomasin liian myöhään että yks niistä oli vähän vinottain ja osuin sit siihen renkaallani. Ja siihenhän tuli hirveä reikä... No onneksi ihana pappa tuli vaihtamaan mulle uuden renkaan, loppu hyvin kaikki hyvin.

Nyt taidan hetken lepuuttaa silmiä ennen kun 
lähden hakemaan kavereita tuolta kaupungin yöstä. 




4 kommenttia:

Anniinamaaria kirjoitti...

Ihan superihana toi sun kaulahihna sun tuossa kulkukortissa! :D Mulla on sellain älyttömän tylsä väritön, pitäis ehkä vaihtaa siihen joku vähän kivampi! SItten ois aina tavallaan joku koru kaulassa 8D

Minni kirjoitti...

Anniinamaaria: Kiitti, se on saanut kyllä paljon ihailuja :) Se on tigeristä 4e:llä. Tosin kovan käytön jälkeen tuolta niskasta on timantteja tippunut mutta ehkä haen uuden vielä :D Ja joo toi on tavallaan munkin "kaulakoru" töissä, yleensä mulla on lisäksi vaan korvikset kun näyttää hölmöltä jos ton kans on joku hirmu massiivinen kaulakoru! Huh, tulipa pitkä vastaus :D

Ice Wolves kirjoitti...

I love the colours on that eyeshadow pallete:)
unfortunately I dont understand your opinion of it ..

iced-wolf.blogspot.com

Minni kirjoitti...

Thank you! I think that it's good - even it's from ebay :)