12.7.2013

I'll never leave you alone in the rain

Eilen Emmi tuli hakeen mua rannalle. Käytiin hakeen kaupasta salaattia, mansikoita ja pepsimaxia! Sitten rantauduttiin Rosendahlin rantaan. Oli ihanaa nauttia auringosta, ruuasta ja seurasta. Jossain kohtaa Elsa liittyi seuraamme. Sitten alkoi kuitenkin tulla nälkä ja kylmä joten päätettiin lähteä vähän laittautuun ja syömään (taas...) :)



Päädyttiin Miamiin kun ei keksitty muita ruoka/terassi-paikkoja keskustassa :D Tai no Jack the roosteria harkittiin mutta sen menu kuullosti tosi pelottavalta... Mä söin halloumi-focaccian ja oli kyllä tosi hyvää.




Ihastuin Elsan kaulakoruun ja se kertoi että se oli Glitteristä ihan naurettavan halvalla! Joten piipahdettiin äkkiä Glitteriin ja siellä olikin muutamia ihania juttuja ja tosiaan kaikki 75%-alessa.. Oon kyllä tänä vuonna shoppaillut ihan liikaa alessa mutta ei voi vastustaa kun on niin halpoja juttuja :D








Ton pinkin kaulakorun ostin mm. sieltä Glitteristä. Ja hintaa jäi vajaa viisi euroa :)

Otettiin myös yhteiskuvia mutta mun kameralla niistä tuli hirveen huonoja, kaikissa ollaan ihan valottuneita ja silmät melkein kiinni kun aurinko paisto niin paljon...
Kiitos tytöt ihanasta päivästä < 3

3 kommenttia:

Siiri kirjoitti...

Molemmat kaulakorut aivan ihania!

Minni kirjoitti...

Kiitos Siiri, oon samaa mieltä ;)

Minni kirjoitti...

Kiitos Siiri, oon samaa mieltä ;)