12.7.2013

12.7.2013


Viimeisiä lomapäiviä viedään. Tänään oon hoidellut paljon asioita. Soitellut joka paikkaan ja stressannut siitä että mikro ja astianpesukone päätti molemmat hajota samaan aikaan! Vihaan elektroniikkaa, tuntuu että kaikki hajoaa pelkästään mun katseen voimasta...


Tänään kävin myös kyläilemässä eräässä asunnossa josta ehkä 
vielä joskus tulee mun koti! Aika näyttää mitä tapahtuu :) 


Kaulakoru on myös eilisen löytöjä Glitterin alesta, n 4 euroa. Ihanan värinen!


Nyt pitää pikkuhiljaa ruveta pakkailemaan tavaroita, meinaan huomenna aamulla suuntaan taas äidin kanssa Tammelantorille klo 6:00 kirppistelemään! Mulla myynnissä jonkin verran vaatteita, kenkiä, laukkuja, koruja, huiveja ja sisustusjuttuja. Jos joku sattuu tän lukeen ja pyöriin siellä päin huomenna niin tulkaa poikkeamaan :)

4 kommenttia:

Emilia Aleksandra kirjoitti...

Voi ihanan raikas toi sun kaulakoru!:-) harmi kun en pääse tänään kirppistelemään ja tekemään löytöjä!

Minni kirjoitti...

Kiitos Emilia:) Noo, joku toinen kerta sitten!

Camilla kirjoitti...

ooh ihanat noi sun kengät!!!!

Minni kirjoitti...

Camilla: Voi kiitos, ne on yhdet mun ihan lempparit tällä hetkellä :)