1.6.2013

Whoever said money can't buy happiness, doesn't know where to shop


Heippa! Eilen illalla oltiin sovittu treffit parin kaverin kanssa ja tarkoitus oli mennä piknikille. Loppuen lopuksi toinen kaveri joutui olemaan töissä ja sitten satoikin vettä! Joten suunnattiin Emmin kanssa Rossoon syömään ja sen jälkeen kierreltiin vähän kauppoja keskustassa. 

Haha, pakko kertoa kun olin tekemässä tässä kotona lähtöä ja poikaystävän kaveri oli tässä käymässä. Kaveri tokas mulle että "eikös muumimammalla oo tommoinen samanlainen vaate" Tarkoittaen siis mun bleiseriä :D Hetken mietin että vaihdanko mutta muumimamma-fiiliksestä huolimatta toi on musta niin kiva että annoin olla!






Tuli siis vähän shoppailtua :) H&m:ltä löysin tällaisen ihanan "rantamekon" joka on vähän läpinäkyvää kangasta. 
Mutta ajattelin kyllä käyttää tota arkenakin kun sinne vaan laittaa topin alle




Ginasta löysin vaihteeks ihania maximekkoja! Koska hinta oli niin edullinen (14,95e) niin otin sitten kaksi, sinisen ja armynvihreän :) Oon ihan rakastunut näihin maxeihin...






Käytiin vielä syömässä Daddy's Dinerissä. Söin jonkun kana-pekoni-aurajuusto-salaatin ja hyvää oli, nammm!



Mua on koko päivän piinannut inhottava päänsärky ja takaraivon kipu/puutuminen. Tänään olis ollut yhdet synttärit mutta en taida jaksaa lähteä autolla sinne. Kaupungissakin on varmaan ihmisiä hirveesti kun valmistuneet lähtee juhlimaan. 

Onnea vaan kaikille tänä keväänä valmistuneille! :)
Tuntuu niin oudolta että omista valmistujaisjuhlista on jo kaksi vuotta, hui..




2 kommenttia:

nenna kirjoitti...

aivan ihana sun banneri ja kuvat on ihanan hyvälaatusia, ja kokonaisuus tosi kiva! :)ihana asu tuossa kuvassa! käy kurkaamassa mun ja kaverini yhteinen blogi :

http://nenna-maija-blog.blogspot.fi/

Minni kirjoitti...

Nenna: Voi kiitos, olipa ihana kommentti :) mä käyn kurkkaamassa!