26.6.2013

What's going on?


Heissan! 
Alkuviikko on kulunut hyvinkin rennoissa tunnelmissa. Maanantaina kävin tyttöjen kanssa piknikillä ja istuskelemassa ravintolassa.




Eilinen meni töissä ja lepäillessä. Mua ainakin toi helle + työnteko + päänsärky väsyttää ihan hurjasti! Eilen illalla oltiin niin poikki ettei ruuanlaittokaan innostanut, lähdettiin siis halvan ruuan perässä Ikeaan. 
Mun annos maksoi meinaan 3.95e!!





Tänään tapahtui jotain mistä oon haaveillut jo pitkään ja mun kampaaja-kaverini tuli laittamaan mulle teippipidennykset päähän! Oon katunut niin paljon tukan lyhyeksi leikkaamista enkä jaksa odottaa tän kasvamista :D 






Meinas tulla mutkia matkaan kun tukusta oli vaaleat hiukset
lopussa, nää hiukset oli meinaan tumminta sävyä mitä siellä 
oli jäljellä! Mietittiin että sävytettäis mun hiukset/pidennykset toisiinsa sopiviksi. Mutta ei tarvinnutkaan, nää on ihan täydellisen sävyiset! :)


Itse laitto tapahtui hyvin nopeasti, ihmettelin vähän miten tollasesta kasasta voi tulla aikaan "oikean" näköinen tukka! Ja oon edelleen ihan ihmeissäni, mulla on pitkä tukka! :D




Tässä sitten lopputulosta ja helteisen päivän asu










4 kommenttia:

Essi kirjoitti...

Oi tosi kiva asu! Ja noi hiustenpidennykset on ihan täydelliset sulle, näyttää ihan aidoilta :-)

Minni kirjoitti...

Essi: Heh, turvaudun aina mekkoihin kun on kuuma, ei ahdista niin paljon :D Mutta kiitos kivasta kommentista!

Jenna kirjoitti...

Sä nuorenit viidellä vuodella! :D kyllä täällä kans kaipaillaan pitkiä hiuksia, mutta pakko vaan koittaa odotella että kasvaa luonnostaan :D

Minni kirjoitti...

No sepä mukava kuulla!