30.6.2013

Wake me up

Tänään hengailin äitin ja pikkuveljen kanssa. Äiti teki mun hiuksiin kalanruotoletin, on niin ihanaa kun voi pitkästä aikaa laittaa hiuksiin jotain muitakin kampauksia kun kiharat, ponnarin tai nutturan :D (tässä kuvassa tosin letti on jo vähän räjähtänyt...)


Käytiin kiertelemässä kaupoilla, tarkoitus oli ostaa vaan tarpeellisia juttuja ja aika hyvin onnistuin ;)



Hiusnaamio ja hiusöljyä. Koitan pitää näistä uusista hiuksista hyvää huolta että nää kestäis mun päässä niin pitkään kun mahdollisista.




Koru Onlysta EUROLLA! 




Äiti halusi ostaa mulle tällaisen mekon Ginan alesta. Enkä laittanut vastaan, kiitos äiti! Tää on ihanan kesäinen, vaikka en oo varma tuleeko värityksestä mieleen suomen lippu? Aivan sama vaikka tuliskin, tykkään tästä silti :)




Ja vielä pitsitoppi Onlyn alesta. Oonkin etsinyt tällaista avonaisten mekkojen/toppien alle.

Nyt pitäisi olla jo untenmailla, herätyskello soi meinaan klo 5.00...  Vielä viisi päivää töitä ja sitten viikon loma, huippua!

2 kommenttia:

Anna-Sophia O kirjoitti...

Ihania löytöjä, ja ihana kalanruotoletti! Mulla on kans sama ongelma, etten oikeesti osaa tehdä muita kampauksia kuin pikkumyynutturan :d Onneks perheestä löytyy kuitenkin niitä, jotka osaa! :D

http://annasophiadiy.blogspot.com

Minni kirjoitti...

Anna-Sophia: Kiitos :) Hehe joo tuttua, mulla on myös pari työkaveria joita pyydän aina töissä tekeen lettejä, haha :D