16.6.2013

Tänään olen...




Pukeutunut uuteen ihanaan paitaan. Sain ton paidan kaverilta koska sen ei tullut pidettyä tätä. Tykkään tästä tosi paljon, näyttävä kaula-aukko mutta muuten perus valkoinen sifonki(?)paita.




Käyttänyt vaihteeksi pientä laukkua. Arkena käytän aina isoja laukkuja johon mahtuu KAIKKI MAHDOLLINEN ja silloin myös niiden tavaroiden etsiminen laukusta vaikeutuu :D




Viettänyt sade-päivää sisätiloissa. Oon aivan koukussa Pretty little liars - sarjaan ja tällä hetkellä siinä on niin jännät jaksot menossa etten malttais lopettaa katsomista, haha!



Ostin uuden nutturavalkin/donitsin. Oon pitkään haaveillut tommoisesta super-isosta nutturasta. Mutta oon aatellut että mun hiusten pituus ei tollaseen riitä. No kannatti kokeilla, kyllä se riittää juuri ja juuri :) Pyysin poikaystävää ottaan kuvan, tosin tää kuva on otettu vähän hassusta kuvakulmasta. Niin helppo kampaus!


Käytiin aamupäivällä pyörimässä kaupoilla ostamassa anopille syntymäpäivälahjaa. Löydettiin ihana rannekoru ja äsken oltiin sitten synttärikahveilla. Lahjakin näytti olevan mieluinen!
Nyt vois pikkuhiljaa alkaa rauhoittumaan, alle 8h aamun herätykseen..

Mukavaa alkavaa viikkoa :)


Ei kommentteja: