15.6.2013

Asua ja uudet ripset

Moikka ja hyvää lauantai-iltaa! 

Mun viikonloppu alkoi jo torstai-iltana. Pääsin töistä aikaisin ja mulla oli heti fysioterapia. Se on siks kiva juttu, koska sen jälkeen mulla on päivä/pari päivää paljon vähemmän päänsärkyä :) Sen jälkeen mentiin porukoiden ja poikaystävän kanssa syömään ja istuskelemaan Hulluun Poroon. Ja sen jälkeen lähdin vielä ex-tempore Jennalle saunoon ja hengaileen!

Perjantaina kävin mummulla, kummityttöä moikkaamassa ja illalla mentiin Elsan ja Emmin kanssa elokuviin. Käytiin katsomassa Yhdet häät ja kolme anoppia - oli tosi hyvä, suosittelen! :)

Tänään oon ottanut rennosti kotona, tosin äsken käväsin enon vaimon synttäreillä. Oli ihania herkkuja ja mukavaa seuraa. Kohta ajattelin lähteä illaksi vielä istumaan Jennalle, tehdään jotain syötävää ja kuulemma katsellaan tatuointeja :D Molemmilla on pieni tatuointikuume...





Tällaisella asulla kävin synttäreillä piipahtamassa. Teki mieli pukea jotain hempeetä :) Pitsihametta oon käyttänyt yhden ainoan kerran vuosi sitten ja monta kertaa oon heittänyt sen kirpparikasaan mutta aina oon pelastanut sen sieltä. Toi on musta niin kiva mutta epäröin sen käyttöä kun se on niin tiukka enkä tykkää kun maha pömpöttää siitä... Nyt annoin sille taas mahdollisuuden ja yhdistin sen toppiin joka peittää masun = ongelma ratkaistu :D Toppi on leikattu vanhasta mekosta ja musta toi on paljon kivempi toppina!
Bleiseri on ihan yks luottovaatteista.








Sitten niistä ripsienpidennyksistä! Ensimmäiset ripset otin vajaa kolme vuotta sitten (hui kuinka nopeesti aika menee) Vuoden oon tainnut yhtä putkeen pisimmillään pitää ripsiä. Nyt  tällä kertaa mulla oli 4kk:n tauko pidennyksistä. Mutta koska ne helpottaa niin paljon elämää niin päätin ottaa ne nyt ainakin kesäksi takaisin :) 

Oon käynyt laitattamassa ripsiä parilla tutulla sekä liikkeessä Tampereella Blingissä ja Style by Heini K:ssa. Aina oon ollut tyytyväinen, voin suositella! Nyt kävin kuitenkin mulle uudessa paikassa nimittäin Beauty Parkissa. Ostin Citydealista lahjakortin jolla ripsienpidennys maksoi 45e (norm. tuolla 120e) Laittaja oli tosi mukava ja alusta tekemisessä ei mennyt kun reilu tunti! Mulle laitettiin kaikista kaarevinta ripseä, eli ripset näyttää suoraan edestä katsottuna kaarevilta. Ennen mulla on ollut sellaista ripseä joka näyttää sivulta katsottuna enemmän kaarevalta. Ja pituus on 8-12mm :) Tykkään näistä kovasti ja en oo vielä ainakaan viiden päivän jälkeen huomannut että yksikään ripsi olisi huonosti/irronnut.




Mielipiteitä saa kertoa ripsistä! Ja Tamperelaiset voi kertoa missä käy laittamassa ripsiä/mitä paikkaa suosittelee! Vaikka oon ollut aikaisempiin paikkoihinkin tyytyväinen niin silti on kiva testailla uusia paikkoja ja laittajia.

Hyvää viikonlopun jatkoa :)

Ei kommentteja: