4.5.2013

kuvia kodista


Siinä se kamala musta sohva on, yäk! Valkoinen sohva näyttäis tässäkin niin paljon paremmalta :) Taulun oon tehnyt itse. Ostin 3 euron styroksilevyn rautakaupasta ja päällystin sen kankaalla, kuvasta ei näe mutta kankaassa on sellaista pientä kuviointia


Tää kuva taitaa olla viime kesältä. Toi taulu on musta tosi kiva mutta aivan liian pieni tohon :( Samoin kun noi verhot on liian lyhyet! Meillä on siis tosi korkea huonekorkeus, muistaakseni joku aikalailla 3 metriä ja siksi verhojen ostaminen on hieman hankalaa (makkarissa onkin vähän matalampi huonekorkeus mutta silti lähemmäksi 3 metriä)


Valokuvaa makkarista viime keväältä muistaakseni


Syksyinen parveke


Olkkarin yksityiskohtia:)




Pesukoneen yllä olevia sisustustarroja... Joista en osaa päättää tykkäänkö vai en?




Kylpyhuoneesta



Ikeasta ostettu BILLY-kaappi. Ja en suosittele ostamaan :D Niin vaikea koota ja pysyy kyllä aika hatarasti pystyssä jos ei saa kiinnitettyä sitä seinään. Ja mehän ei saada tehdä seinään reikiä kun asutaan vuokralla. No mutta halvalla sai ikeasta niin siinähän sitten on :)



Ikivanha lipasto joka on kulkenut mun mukana jo kauan :)


Mun viimeisin hyvä kirppislöytö! Sisustustikkaat 15e. Okei, noi on joku tehnyt omista lankunpätkistään mutta sen takia ne onkin musta niin hienot :) Enkä näe mitään järkeä ostaa kaupasta moisia ja maksaa jopa 200 euroa?


Talvinen makkari 


Mitäs tykkäätte kodista? Paljon sisustuskuvia on vielä tulossa että jos siellä on kiinnostuneita niin pysykää hollilla :) Ja mulle saa linkittää sisustusblogeja!

4 kommenttia:

Janina Katriina kirjoitti...

Mistä ton vimpan kuvan ihana laukku on :o

Minni kirjoitti...

Janina: kaveri toi sen Lontoon Primarkista mulle! :D se on kyllä tooosi ihana :)

Emilia Aleksandra kirjoitti...

Voi että nyt vasta eksyin sun blogiin! Ihania sisustusjuttuja, oon haaveillu tollasista tikkaista myös:)! Ne on ikäväkyllä vaan ihan hirmu kalliita..

Minni kirjoitti...

Emilia: Hih, kivat et eksyit kuitenkin :) mäkin metsästin niitä pitkään, mut nyt kun on noita puutarha/kesäpihakauppoja niin oon nähny niissä niitä ja suht edullisesti (20-30e?) ainakin Prisman kesäpihalla muistaakseni oli?! tosin tollaiset vois joku näppärä tehdä itsekin kun hakis vähän lautaa rautakaupasta ja ehkä vähän maalia :D