6.5.2013

asuinspiraatiota

Heippahei! Muut katsoo Suomen peliä ja mä oon viihtynyt tän illan weheartit.com - sivustolla :D
Ihana sivusto. Oon hakenut inspiraatiota kodin sisustamiseen ja pukeutumiseen, tässä nyt vähän asuinspistä teillekin



Statementkorut ja biker-nahkatakit on ihania 


Jostain syystä oon myös tykästynyt pääkalloihin, ainakin näin pienissä määrissä? Viininpunainen on edelleen yksi mun lempiväreistä, sopii kivasti mun mielestä myös kevääseen/kesään :) 


Tätä yhdistelmää en välttämättä ihan heti uskaltais päälleni pukea, mutta tässä näyttää tosi kivalta!






Ihanat värit ja kultaiset korut sopii kivasti







Tällaiset kukkahousut voisit jopa pukea päälleni kun yläosa on niin hillitty :)

Tykkäsittekö samanlaisista asuista kun mä?

Kaikki kuvat siis weheartit.com


2 kommenttia:

Siiri kirjoitti...

Tykkäisin ja melkein nuo kaikki sais koottua mun työpaikallakin;)

Minni kirjoitti...

Siiri: Heh, sun työpaikalla on kyllä mielettömän ihania juttuja ;)