19.10.2010

tattoo & thoughts

Muhun on iskenyt yhtäkkiä tatuointikuume! Ja se on outoo, koska aikasemmin oon ajatellut että en itselleni ikinä hankkis mitään pysyvää kuvaa ihooni, koska pelkään että lopputulos ei olis hyvä tai että kyllästyisin kuvaan.

Nyt oon selaillut erilaisia tatuointisivuja ja we<3it .com:ia="" :d="" br="" eri="" fiiliksiss="" ihan="" ja="" jo="" jos="" niin="" olla="" oon="" otan="" sen="" sittenkin="" tatuoinnin="" tulee="">-pieni kooltaan
-mustavalkoinen
-tarkoitus/tarina sen takana
-helposti peitettävä
-niskassa/ranteessa

Tälläsiä inspiraatio-kuvia oon kattellut, enjoy






Eniten mua nyt himottais sellanen siro, vähän pienempi kun toi viimeisessä kuvassa näkyvä rusetti, "mustavalkoisena" niskaan! Mutta eiköhän laiteta kuitenkin ajatus hautuun...

PS. Mun kamera ei jostain syystä suostu lataan kuvia koneelle? Joten empäs saa tänne näköjään mitään omia kuviani, ainakaan toistaseksi :(

HYVÄÄ SYYSLOMAA, jotka nyt sattuu sellasta viettään. Ite oon kans lomalla, mun loma alko itseasiassa jo viime keskiviikkona kun jouduin oleen torstaina ja perjantaina tarhasta pois. Sain kamalan allergisen reaktion ke-to yönä. Koko naama helahti punaseks, ja tuli täyteen kutisevia ja märkiviä läiskiä. NICE :) Noh, nyt on naama kuosissa taas, kiitos antibioottien ja kortisonirasvojen.

Kaikista ärsyttävintä on kun ei oo lomalle mitään spesiaalia tekemistä. Kauheesti tekis mieli juhlia pitkästä aikaa! Synttäreihin on onneks enään 37 päivää, apua.
En oo ees varma haluanko sittenkä täyttää 18v :D

Eilen olin Tampereella vähän shoppailemassa Ginassa ja Radiokirppiksellä. Ja löysinkin tosi kivoja juttuja! Niistä lisää jos saan noi kuvat joskus ladattua... Tänään meen Zumbaan Elsan kaa, jee :)

Mutta palaillaan taas joskus!

6 kommenttia:

J & K kirjoitti...

oi vitsi mullaki on iha super tatska kuume ! ite haluisin varmaa niskaan jonku tekstin tai vaa yhen sanan tai jotai.. toi rusettiki on kyl kiva =)

Minni kirjoitti...

J&K : Niimpä, just joku aika yksinkertanen olis tosi kiva! Ehkä viä joskus uskaltaa... :D

laura kirjoitti...

kivoii noi kuvat :) ja muutenki kiva blogi! :)

http://make-it-fashion.blogspot.com/

Minni kirjoitti...

laura: kiitos! :) mä käyn kurkkaan kans sun blogii.

Suvi kirjoitti...

Tuo tokan kuvan tatuointi on tosi ihana! :) Ja hei kannattaa se 18 täyttää ;)

Minni kirjoitti...

Suvi: Niin onki! :) ja varmasti kannattaaki täyttää! :D mutta just siks vähä pelottaa että kuinka paljon sit lähtee käsistä... ;D